sâmbătă, decembrie 13, 2014

Descarcă gratis Mozilla Firefox

Descărcare gratuită de Mozilla Firefox

Mozilla Firefox ::: unul dintre cei mai buni browser-i web, adevăratul competitor pentru browser-ul web de la Microsoft Internet Explorer.

Principalele caracteristici ale acestui browser sunt: restaurează sesiunile de navigare, are un corector ortografic foarte bun, căutare integrată etc..
Cu Mozilla Firefox poți naviga în siguranță pe internet pentru că pe lângă multele facilități oferite mai are integrat și protecție antiphishing, actualizări automate și dispune de plugin-uri pentru ai îmbunătăți interfața.
Pentru mai multe informații și pentru a descărca programul Mozilla Firefox gratis apasă următorul link: download Mozilla Firefox gratis!
Probabil, programul Mozilla Firefox este unul dintre cele mai bune programe de navigat pe internet, dacă nu chiar cel mai bun browser web, ce poate fi descărcat de pe internet.
În special la calitate și viteză, Mozilla Firefox nu prea are concurență!
Doar descărcarea este gratuită, pentru a fi sigur că și programul este gratuit verifică și tu încă o dată ce licență are programul, programul este gratuit doar dacă și licența este gratuită.
În cazul de față, în acest moment licența programului Mozilla Firefox este freeware, acest lucru înseamnă că programul poate fi descărcat și folosit gratis.
Mozilla Firefox este compatibil cu sistemele de operare Windows® 2000, XP, Vista și Windows 7.
De asemeni programul Mozilla Firefox este compatibil cu Mac și Linux.

Pentru comoditatea utilizatorului, browserul Mozilla Firefox oferă o interfață-ghid ce ghidează utilizatorul atunci când folosește acest browser pentru a naviga în internet.
Mozilla Firefox este o aplicație desenată special pentru a putea fi folosit de orice tip de utilizator, cu puțină experiență sau utilizatori profesioniști.
Informațiile de pe această pagină sunt valabile doar dacă data la care au fost publicate este recentă, în cazul în care data publicării este veche unele informații ar putea fi depășite.
În cazul în care găsești erori, date ce nu sunt conforme cu realitatea sau consideri că informația trebuie actualizată, ne poți faci cunoscut acest lucru scriind opinia ta mai jos!

Această pagină este special creată pentru a ajuta pe cei ce au probleme cu programul Mozilla Firefox.
Aici te putem ajuta cu:
Probleme la descărcarea Mozilla Firefox
În cazul în care nu te descurci cu descărcarea Firefox, nici o problemă, ne poți cere ajutorul.
În mod normal urmând link-ul de mai sus, ar trebui să ajungi pe pagina de descărcare, dar cum mereu pot apărea probleme, noi te vom ajuta să descarci programul.
Probleme la instalarea Mozilla Firefox
Dacă nu poți instala Mozilla Firefox, te putem ajuta, îți vom explica pas cu pas cum se face instalarea.
Probleme de funcționare Mozilla Firefox
Dacă programul Mozilla Firefox nu funcționează corect, ne poți explica ce probleme au apărut, iar noi vom încerca să soluționăm problema.
Ideal ar fi ca atunci când ceri ajutor, să oferi cât mai multe detalii posibile.
Probleme la dezinstalarea programului Mozilla Firefox
În cazul în care ești nemulțumit de acest program, sau din diferite alte motive vrei să îl dezinstalezi și nu reușești noi îți vom explica cum se face, doar trebuie să lași întrebarea ta mai jos, în comentarii.
De ce ar trebui să ții cont atunci când formulezi o întrebare în care soliciți ajutor:
Verifică cerințele minime de sistem pentru Mozilla Firefox
Verifică dacă computerul tău îndeplinește cerințele minime de sistem pentru a putea instala programul Mozilla Firefox!
Ar fi foarte bine de specificat informații clare despre sistemul tău: CPU, memorie, spațiu liber pe hard etc..
Verifică dacă ai descărcat o versiune oficială Firefox
Pentru a fi sigur că ai o versiune oficială și nu un program ilegal sau modificat, asigură-te că ai descărcat Mozilla Firefox de pe pagina web oficială a autorului.
Pentru ce și la ce folosește Mozilla Firefox
Asigură-te că știi la ce folosește Mozilla Firefox, în scurta descriere de mai sus a programului se explică la ce folosește și pentru ce poate fi folosit programul Mozilla Firefox.

Bineînțeles, aici poți posta și dacă vrei să-ți exprimi opinia sau opiniile tale despre Mozilla Firefox, dacă programul satisface sau nu cerințele tale.
De asemeni poți oferi ajutor, dacă tu crezi că știi o soluție mai bună, și comentariul tău ar putea ajuta persoana care cere ajutor!
Orice soluție este binevenită!
Iar pentru a evita repetările, este bine să verifici comentariile anterioare, pentru că este posibil ca soluția la problema pe care o ai cu Mozilla Firefox să fie deja dată!

Pentru a solicita un eventual ajutor sau pentru soluționarea vreunei probleme cu Mozilla Firefox lasă aici mai jos un comentariu:

135 de comentarii:

  1. Mozilla Firefox - descărcare - instalare / instrucțiuni de instalare - configurare
    Pentru cei care aveți nevoie de ajutor cu programul Mozilla Firefox, pentru a primi informații de calitate pentru a vă rezolva problemele cu programul, trebuie să țineți cont de următoarele, atunci când formulați o întrebare:
    Descrie pas cu pas tot ce ai făcut până în momentul în care a apărut problema cu Mozilla Firefox:
    * locul de unde ai descărcat programul Mozilla Firefox;
    * descrie pas cu pas ce ai făcut când ai instalat / configurat programul Mozilla Firefox;
    * pentru și la ce vrei să folosești programul Mozilla Firefox - la ce crezi tu că este folosit programul;
    * descrie pașii pe care i-ai făcut când ai folosit programul Mozilla Firefox - dacă l-ai folosit;
    * ce vrei să faci exact cu programul Mozilla Firefox și nu reușești;
    * informații de sistem: sistem de operare, memorie ram, procesor, spațiu liber pe disk;
    * tipul de conexiune la internet folosit;
    * programul antivirus folosit;
    * mesajul de eroare apărut atunci când apare problema;
    * orice altă informație pe care o consideri tu utilă și care ar contribui la soluționarea problemei.
    Cu cât mai multe detalii vei da despre problemele cu Mozilla Firefox, cu atât mai repede și mai ușor va fi rezolvată problema ta.
    Întrebările prost formulate și neclare, vor fi mult mai greu soluționate, cu răspunsuri probabil la fel de neclare!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Nu pot să descarc Mozilla versiune nouă!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar de ce nu poți să descarci versiunea nouă?
      Poți descrie pașii pe care îi faci atunci când încerci să descarci?

      Ștergere
  3. De ce nu îmi mai apare toată pagina de la Mozilla?
    S-a mărit și nu știu de unde să o micșorez!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când spui că s-a mărit ce vrei să spui exact?
      S-a pus „full screen” sau cum?
      Dacă e „full screen”, duci mouse-ul în parte de sus unde este bara, dai clic dreapta și din meniul ce apare alegi „ieși din modul full screen”, sau pur și simplu apeși tasta f11.
      Dacă nu te refereai la acest lucru fii mai clar ca să înțeleg la ce te referi!

      Ștergere
  4. Am o problemă cu acest program, nu îmi mai salvează istoricul și nici cookie-urile.
    Până acuma mi le salva dar astăzi când am intrat am văzut că nu mai am istoricul și nici nu vrea să-l salveze.
    Am verificat dacă am bifată acea opțiune și este bifată ce să fac, vă rog mult să mă ajutați am mare nevoie de aceasta funcție!
    Vă mulțumesc celor ce mă vor ajuta!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil nu ai actualizat Mozilla Firefox, ultima versiune corectează acestă eroare care apărea în Mozilla Firefox 4, eu bănuiesc că ai o versiune foarte veche.
      În acest moment ultima versiune stabilă este Mozilla Firefox 18 iar cea în probe este Mozilla Firefox 19.
      Dacă problema continuă mergi în Firefox »» opțiuni »» privacy și setezi acolo cum dorești!

      Ștergere
  5. Salut!
    Am instalat noua Mozilla și sunt o grămada de probleme: Yahoo Mail Beta este incompatibil, bara de instrumente Google incompatibil și cine știe ce o mai fi.
    Vreo idee?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooooo! nimeni?
      Nicio rezolvare????
      Sunt tari băieții de la Firefox!!!

      Ștergere
    2. Când spui băieții de la Firefox, cred că nu te referi la blogul nostru, noi aici nu avem nici o legătură cu proprietarii și creatorii acestui browser, ci doar oferim ajutor în limita cunoștințelor și posibilităților noastre!
      Referitor la problema ta nu cred că tu poți să faci ceva până când creatorii respectivelor aplicații nu le vor actualiza și ei, de obicei până se fac aceste actualizări de compatibilitate pot trece de la câteva zile de la aplicațiile care se respectă până la câteva săptămâni iar la unele cazuri de addon-uri chiar și luni!
      Versiunea 18 a browserului Firefox, s-a lansat abia acum câteva zile, probabil Yahoo mail va fi compatibil săptămâna viitoare și cât de curând și bara de la Google va fi compatibilă.
      Între timp poți folosi alternativele: Google Chrome, Internet Explorer sau Opera.
      Pe calculatorul oricărui „internaut” care se respectă trebuie să fie instalate măcar cele trei browsere indicate de mine, pentru a preveni și situații de acest tip când din cauza unei actualizări la o versiune mai nouă pot apărea probleme de compatibilitate!

      Ștergere
    3. Am cu ce să navighez, nu asta e problema.
      Problema e că e foarte enervant să lansezi o noua versiune fără să te asiguri că unele din principalele motoare de căutare vor fii incompatibile!!!!
      Ce au vrut să demonstreze?
      Cât de unici sunt???!!!

      Ștergere
    4. Salutare!
      Am și eu o curiozitate: de unde până unde Valentin în loc de Anonim???!!!

      Ștergere
    5. Valentin este un nick, care de asemeni păstrează anonimatul ales de tine, ales aleatoriu de către persoana care face corectarea ortografică a mesajelor, pentru ca conversația să pară una normală, nu una între unul dintre moderatorii noștri și mereu același anonim!
      Mai simplu ar fi fost dacă tu ai fi ales un nick, el nu ar mai fi fost modificat la editarea mesajului tău.
      Majoritatea mesajelor sunt editate, la un anumit interval de timp, pentru a respecta regulile minime de scriere și exprimare ale limbii române.
      Acest lucru este indicat și în partea de jos a acestei pagini!

      Ștergere
  6. Bună,
    Când vreau să deschid programul, îmi apare: profilul firefox nu poate fi încărcat, probabil lipsește sau este inaccesibil!
    Mă puteți ajuta?
    Am dezinstalat și instalat din nou, dar tot îmi dă acest mesaj!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai făcut o dezinstalare completă, sau doar ai dezinstalat din panoul de control?

      Mai jos descriu cum se face o dezinstalare completă!
      Dezinstalarea completă a programului Mozilla Firefox
      Pentru a dezinstala Mozilla Firefox există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » Mozilla Firefox » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » Mozilla Firefox » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul Mozilla Firefox și intrările din regiștri de Windows create de Mozilla Firefox după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii "regedit" și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USER\Software\ și elimini folderul Mozilla Firefox.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE
      HKEY_USERS\.DEFAULT\Software.

      Ștergere
    2. Am eliminat de acolo de unde ați scris și la reinstalare tot aceleași setări îmi apar!

      Ștergere
  7. La pagina de start pe Mozilla am o bandă pe care scrie 22find.
    Cum o șterg?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mergi în Firefox » Opțiuni » Opțiuni » General și în „Startup” schimbi pagina de start cu pagina dorită de tine!

      Ștergere
  8. Bună seara,
    Vă deranjez cu o problemă: folosesc Mozilla, căci îmi merge mai bine decât Explorer, însa îmi descarca foarte greu atașamentele de mail.
    Mă puteți ajuta cu ceva sfaturi??
    Mulțumesc anticipat!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai uitat să specifici serviciul de email folosit!
      Pentru descărcarea lentă nu e vina browserului Mozilla, probabil e o problemă cu conexiunea ori atașamentele respective sunt foarte mari.
      Depinde mult și de conexiunea la serverul de email, dacă nu e Yahoo, Gmail sau Hotmail probabil conexiunea e mai lentă și de aia se descarcă mai încet.
      Încearcă și cu alt browser și vezi dacă se descarcă al fel de lent.
      În cazul în care se pe alt browser se descarcă mai repede reinstalează Mozilla.
      Asigură-te să fie ultima versiune.

      Ștergere
  9. Bună seara,
    Am dezinstalat acum o săptămână Mozilla și vreau sa instalez din nou dar nu mai pot.
    Mi se cere parola la administrator, iar dacă aleg opțiunea ca user „this computer”, dau ok și îmi apare o mica fereastra unde scrie „extraction”.
    Se termina extracția în câteva secunde și gata, nu se mai întâmplă nimic și nici Mozilla nu e instalată.
    Specific ca am urmat pașii de mai sus și am intrat în accesories / run...
    Mulțumesc anticipat,
    Valy

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu de unde ai descărcat Mozilla?
      Asigură-te că descarci pe site-ul autorului, iar atunci când execuți installer-ul dai clic dreapta pe el și alegi „rulează ca administrator”!

      Ștergere
    2. Descarc de unde trebuie, numai că atunci când dau ok pe administrator îmi cere password!

      Ștergere
    3. Nu prea înțeleg bine ce spui când zici „dau clic pe administrator”, te referi că dai clic dreapta pe installer-ul cu Mozilla și alegi din acel meniu „Execută ca administrator”?
      Dacă da, și îți cere parolă, înseamnă că nu ești logat pe calculator ca administrator, și nu poți instala Mozilla pentru toți utilizatorii.
      Ai avea două soluții:
      1. Să instalezi doar pentru utilizatorul cu care te-ai logat, pentru asta faci pur și simplu dublu clic pe fișierul cu installer-ul.
      2. Dai un restart la calculator și te loghezi cu utilizatorul principal / administrator.

      Ai uitat să specifici ce sistem de operare folosești și eu aș vrea să știu și pagina de unde descarci, că eu descarc Mozilla și nu este un fișier comprimat pe care să îl extrag ca la tine, este un .exe, care se poate executa direct!

      Ștergere
    4. De aici descarc: http://www.mozilla.org/ro/firefox/new/.
      Îmi apare cum zici tu, 2 opțiuni, una cu numele Valy PC și cealaltă opțiune cu administrator.
      O aleg pe cea cu numele Valy PC și îmi apare o mica fereastra, scrie Extracting, durează 15 secunde pană se face extragerea și se închide fereastra, apoi nu se mai întâmpla nimic.
      Plus, nu găsesc nicăieri programul!
      Dacă aleg opțiunea de administrator îmi cere password.

      Ștergere
    5. Nu prea mă fac înțeleasă!
      Specifică sistemul de operare folosit.
      Și am zis să te loghezi, atunci când deschizi calculatorul ca administrator, și să dai dublu clic pe fișierul descărcat, în cazul în care dai execută ca administrator și îți cere parolă trebuie să pui parola pe care o folosești atunci când te loghezi ca administrator!
      Iar de explicat nu-mi explici bine ce faci!
      Închide calculatorul și apoi deschide-l și descrie toți pașii pe care îi faci:
      1. Ce apare pe ecran atunci când deschizi calculatorul?
      O listă de utilizatori din care îl alegi pe al tău?
      Apare utilizatorul „Administrator”?
      Sau calculatorul se deschide direct fără să apară o fereastră de logare, cu nume de utilizatori?
      2. Ce sistem de operare ai? - adică ce Windows ai!?
      3. O dată calculatorul deschis ce browser folosești pentru a descărca Mozilla?
      4. Cum salvezi fișierul descărcat și unde?
      5. Cum execuți fișierul descărcat cu dublu clic sau cu clic dreapta și alegi o opțiune?

      Ștergere
  10. Bună,
    De la începutul săptămânii am observat că istoricul se păstrează doar pentru ziua în curs și pentru cea anterioară.
    Cum fac să majorez perioada pentru care se păstrează istoricul? Menționez că am instalata versiunea Mozilla Firefox 17.0.
    Mulțumesc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apeși colțul stânga sus unde scrie Firefox, din meniul care apare clic pe Opțiuni și după tot pe Opțiuni.
      Se va deschide fereastra cu opțiunile, iar de pe bara de instrumente de sus alegi Privacy / Confidențialitate, sau corespondentul, în funcție de limba aleasă / folosită de tine.
      Aici poți personaliza ce se păstrează și ce nu din istoric.

      Ștergere
  11. Am dezinstalat și apoi reinstalat Mozilla și tot aceleași setări îmi apar.
    Am șters de peste tot unde îmi apărea Mozilla și nimic, tot așa se reinstalează!
    Ce e de făcut?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descrie pas cu pas tot ce ai făcut, cum și ce ai șters!
      Ai urmat pașii indicați într-un comentariu anterior pentru dezinstalarea completă?

      Ștergere
    2. Absolut tot, și din control panel și din pașii ăia de mai sus, trei la număr!

      Ștergere
    3. Trebuie să activezi să poți vedea fișierele ascunse(hidden items) și după să ștergi și folderul Mozilla din „ProgramData”.
      Cum faci acest lucru?
      Foarte simplu:
      În Windows 7 deschizi exploratorul de Windows, dacă nu știi care este, pur și simplu apeși pe Mi Pc sau Computer, depinde de cum sunt denumirile la tine.
      Apoi apeși pe tabul „Organizează” și alegi „Opțiuni de căutare și folder” sau ceva asemănător, eu nu am în limba română și încerc să fac o traducere aproximativă, apoi în noua fereastră care se va deschide apeși tabul „View” iar aici mergi la configurare avansată iar acolo selectezi opțiunea „Arată fișiere, foldere și unități ascunse”!
      Apeși butonul aplică și apoi ok.
      În Windows 8 este mult mai simplu pur și simplu cu exploratorul de Windows deschis apeși tabul „View” și selectezi direct să vizualizeze fișierele ascunse(hidden items).
      În Windows Vista și Xp este ceva asemănător cu Windows 7, nu mai știu exact cum e.
      Acum după ce ai activat această opțiune, navighezi Computer, Disk local(sau partiția C), „ProgramData”(o să remarci că are o culoare un pic mai difuză) aici cauți folderul Mozilla și îl elimini!

      Ștergere
  12. Am o problemă cu Mozilla!
    De când mi s-a dat update la ultima versiune de Mozilla, în „home page” am „I Google”, problema e că nu mă lasă să dau click pe nici una din comenzile din partea de sus a paginii(unde am traducerea, imagini, etc....).
    De asemeni la orice pagină deschid aceeași porțiune de sus nu funcționează!
    Am dezinstalat și instalat de vreo 5-6 ori mai multe versiuni de Mozilla și aceeași problemă.
    În schimb la internet Explorer funcționează!
    Mă puteți ajuta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine funcționează bine!
      Ce pot să-ți recomand ție este:
      1. schimbă „home page” cu oricare altă pagină.
      2. dezinstalează complet Mozilla de pe calculator, eliminând toate fișierele create de program.
      3. descarcă din nou ultima versiune Mozilla și reinstalează-o!
      4. Intră pe iGoogle și folosește butonul de acolo de „setează iGoogle ca pagină de pornire”!
      Este posibil ca acești simpli pași să-ți rezolve problema!

      Ștergere
  13. Bună seara,
    Am și eu o problemă cu Mozilla asta.
    Am avut Mozilla firefox 19.0 beta9, și am făcut un update pentru Mozilla 20, și a vrut sa îmi descarc un program care se instală în bara de instrumente și acel program nu mergea cu Mozilla 19.
    Așa am dezinstalat Mozilla 19 beta9 și acum am descărcat mai toate variantele de la Mozilla, și când dau să meargă îmi cere: „run as current user”, sau „run the program as the following user”.
    Și când dau curent user și ok, nu se întâmpla nimic, adică nu merge mai departe cu setările.
    Nu știu ce să fac.
    Vă rog ajutați-mă.
    Vă rog mult!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clic dreapta pe fișierul cu installer-ul de la Mozilla și apoi alegi „run as administrator”!

      Ștergere
  14. Nu pot să accesez bara de instrumente de la Facebook și nici pe alt site.
    Am reinstalat Mozilla și fără rezultat.
    Ce pot face?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te referi la o bară de instrumente ca cea de la google care se instalează sau la bara care apare în parte de sus atunci când intri pe Facebook?

      Ștergere
  15. Bună ziua,
    Am o întrebare:
    Calculatorul meu se numește iMac eu pot să îmi descarc cumva Mozilla, și dacă da cum?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bănuiesc că nu ai schimbat sistemul de operare și ai un sistem de operare Mac.
      Mozilla este compatibil cu acest sistem de operare, deci îl poți descărca și instala pe calculatorul tău.
      Trebuie doar să intri și să îl descarci de pe site-ul web oficial.
      Pentru a descărca de pe pagina web oficială intră aici, vei găsi o listă cu versiuni în diferite limbi și pentru sistemele de operare cu care este compatibil programul.
      Selectează limba dorită și sistemul tău de operare pentru a îl descărca.

      Ștergere
  16. Nu știu de unde și cum să descarc programul Mozilla firefox.
    Ajutați-ma!!!
    Vă rog!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tu glumești nu?
      Ai citit tot ce este scris și nu ai aflat cum se descarcă?
      Mai citește o dată dragul meu și o să afli!

      Ștergere
  17. Ce parolă îmi trebuie să pot instala Mozilla?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru a instala Mozilla nu ai nevoie de nici o parolă, doar dacă nu folosești calculatorul ca administrator, ci cu un cont de utilizator cu mai puține drepturi.
      În acest caz, în cazul în care folosiți mai multe persoane calculatorul, cere-i celui care este utilizatorul „Administrator” sau principal să-ți dea permisiunile necesare să poți instala Mozilla.
      În cazul în care ești tu „Administratorul” probabil ai descărcat installer-ul de pe un site care vrea să te facă să plătești pentru ce va ce este gratis, în cazul de față browser-ul Mozilla.
      Mozilla este gratis și nu ai nevoie de nici o parolă pentru a putea fi instalat.
      Urmează indicațiile date într-un mesaj anterior unde este și linkul de descărcare de pe site-ul oficial și vei instala browserul fără nici un fel de problemă!

      Ștergere
  18. Salutare!
    Știe cineva de ce Mozilla 9 îmi mănâncă 500 mb când sunt în Facebook și altele?
    Așa îmi arata task managerul și îmi mai apare și o informație cum că Mozilla e foarte încărcat și trebuie să fac ceva.
    Am Mozilla 9 că am băgat de 3 zile Windows-ul și nu aveam altă soluție de Mozilla.
    Cum o fac sa fie mai "decentă" cu mâncarea memoriei?!!
    Mersi!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine Mozilla cu 3 taburi deschise, într-un tab Facebook, consumă în jur de 290, după vreo 3 ore, deci nu e așa de grav nici la tine.
      Recent deschis consumă în jur de 130, cu același pagini deschise!
      Probabil tu când deschizi Facebook, cum ai mai multe aplicații pe Facebook de cât am eu, consumă mai mult!
      În comparație, Google Chrome consumă 60 și Internet Explorer vreo 7, cu aceleași pagini deschise.
      Ultimele versiuni de Mozilla consumă ceva mai multe resurse!

      Ștergere
    2. Cred că te referi la Mozilla 19 nu Mozilla 9?
      Dacă e 9, atunci actualizează cu ultima versiune că este cam veche cea pe care o ai tu instalată!

      Ștergere
  19. Cum se poate descărca Mozilla gratis?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă citești foarte atent informația de pe această pagină, vei înțelege cum se descarcă Mozilla Firefox gratis!
      Urmezi linkul de descărcare și vei afla!

      Ștergere
    2. În partea de sus a acestei pagini este un link care te va redirecționa pe pagina web oficială de descărcare a browser-ului Mozilla Firefox!

      Ștergere
    3. Și pot descărca Mozilla în limba română?

      Ștergere
    4. Poți descărca Mozilla în limba română sau în orice limbă vrei!

      Ștergere
  20. Pentru cei care încă nu ați aflat, cei de la Mozilla au scos o nouă versiune a browserului, Mozilla 19!
    Ei spun că e mult mai îmbunătățită!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult, mult mai îmbunătățită eu nu prea văd, am remarcat că Mozilla e ceva mai rapid, în schimb la resurse consumă cam la fel!

      Ștergere
    2. Este mult mai rapidă, în special dacă comparăm cu ultimele 3 / 4 versiuni scoase de cei de la Mozilla, asta e mult, mult mai rapidă.
      Probabil încep și ei să realizeze că au cam pierdut din cota de piață și vor să recupereze!

      Ștergere
    3. Mai au de revizuit destule, mai ales la start, la mine de fiecare dată când deschid Mozilla, mă refer la versiunea asta nouă, mereu verifică toate addon-urile și pluginurile pentru compatibilitate, e stresantă chestia!

      Ștergere
    4. Probabil ai multe pluginuri neactualizate, acesta este motivul!

      Ștergere
  21. Aveam în fereastra descărcărilor o căsuță, pe care acum o am bifată, și nu știu cum să o de-bifez, că nu mai apare „faceți la fel pentru toate descărcările”... sau ceva de genul ăsta!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am găsit singur-singurel răspunsul: meniu firefox - opțiuni - opțiuni - aplicații - (ex. Microsoft Word document) - selectare din partea dreaptă „întreabă întotdeauna”!

      Ștergere
    2. E bine că, cel puțin nu ai fost egoist și ai „partajat” cu noi soluția!

      Ștergere
  22. Utilizez firefox 19, dar nu înțeleg de ce îmi ține procesorul la 100% la fel ca și celelalte versiuni începând cu v14.
    Mi s-a întâmplat ca pe Youtube să-mi fragmenteze videoul când procesorul e la 100%, iar la PF Usage a ajuns uneori și la 600MB.
    Este normal ca procesorul să meargă și să rămână la 100% când rulezi un video și dacă contează și video player-ul?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde mult de ce fel de calculator ai și în special de procesor, dacă e slab probabil cu două trei aplicații deschise urcă la sută la sută.
      La mine Mozilla consumă în jur de 500 Mb cu 3 taburi deschise, mă refer la ultima versiune, la tine dacă ai și ceva pluginuri și addon-uri instalate și un player deschis, normal că trece de 600 Mb de memorie.
      Dar dacă vrei un browser care să consume puține resurse folosește Google Chrome care consumă mult mai puțin decât Mozilla sau chiar Internet Explorer care consumă cel mai puțin.

      Ștergere
    2. Să o crezi tu că Google Chrome consumă mult mai puțin decât Mozilla!

      Ștergere
  23. Am Mozilla 11, nu mă pot conecta pe Facebook din cauza certificatului de siguranță, ce setări trebuie să fac?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai putea spune exact mesajul de eroare care apare?
      Ai încercat cu o dezinstalare completă a programului și apoi reinstalarea lui?

      Ștergere
    2. Nu trebuie să setezi nimic, actualizează browserul, tu ai o versiune foarte veche, și probabil nu recunoaște certificatul, ultima versiune oficială și stabilă în acest moment este Mozilla Firefox 20!

      Ștergere
  24. Descarc Mozilla îmi apare că extrage fișiere după care îmi cere permisiunea de administrator să instalez, orice aș face nu merge.
    Degeaba pun parola de admin, sau alt „user acount” sau nici unu tot nu merge să-l instalez!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Descarc Mozilla îmi apare că extrage fișiere după care îmi cere permisiunea de administrator să instalez, orice aș face nu merge.
      Degeaba pun parola de administrator, sau alt „user account” sau nici unu tot nu merge să-l instalez!

      Ștergere
    2. Ce fel de Windows ai?
      Atunci când deschizi calculatorul loghează-te cu contul de administrator!

      Ștergere
  25. Nu știu cum să-mi instalez, nu pot!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citește atent, informația de pe acestă pagină și o să vezi că vei reuși să instalezi Mozilla, fără nici un fel de problemă.

      Ștergere
    2. Urmezi linkul de descărcare, vei ajunge pe site-ul oficial a celor de la Mozilla, alegi ultima versiune Mozilla în limba română.
      Descarci installer-ul și îl salvezi pe calculator, apoi dublu clic pe fișierul descărcat.
      Se va la lansa executabilul și urmezi pașii din acest executabil, în mai puțin de 5 minute vei avea browserul Mozilla în limba română instalat pe calculator.

      Ștergere
  26. Nu mai pot instala Mozilla, îmi cere permisiunea de administrator!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Citește mesajele anterioare!

      Ștergere
    2. Loghează-te ca administrator!

      Ștergere
    3. Foarte bun!

      Ștergere
  27. Bună ziua,
    Am o întrebare, după ce am făcut update-ul, la ultima versiune, fișierele video online pe care încerc să le vizionez cu Mozilla rulează sacadat și merge până acolo, încât nu îmi mai ia nici o comanda pentru câteva sec bune!
    Înainte de update, totul funcționa „wow”, acum însă...
    L-am și dezinstalat complet, reinstalat și degeaba.
    Vă rog dacă aveți o soluție, cum aș putea rezolva problema, v-aș fi recunoscător.
    Mulțumesc anticipat!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În cazul tău, cred că problema este Adobe flash player, reinstalează sau dacă nu îl ai instalat, instalează acest player și probabil problema ta se va rezolva!

      Ștergere
  28. Bună ziua,
    După update a apărut ceva neplăcut la Firefox, a apărut Yahoo ca motor de căutare prestabilit în care retine cuvintele ce le cauți, înlocuind google.

    Cum se poate pune google dar să retina cuvintele ce le cauți?
    E un mare minus!

    Se poate descarca versiunea veche, am observat ca dacă nu faci update când apare mesajul apar tot felul de erori?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motorul se poate schimba din colțul dreapta sus, unde se află acum Yahoo, clic pe săgeata în jos și vor apărea toate motoarele de căutare disponibile.

      Google de asemeni reține cuvintele căutate, în momentul scrierii apeși tasta spațiu.

      Versiuni mai vechi poți descărca de pe site-uri de versiuni vechi, dar eu nu recomand folosirea versiunilor vechi, decât în cazuri de incompatibilitate.

      Ștergere
  29. Bună ziua,
    Am Mozilla 14.0.1(x86 en-us) și Youtube nu funcționează!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când spui că nu funcționează la ce te referi?
      Nu se deschide deloc pagina sau nu redă videourile pe care vrei să le vezi?
      Apare vreun mesaj de eroare?
      Dacă nu se deschide deloc pagina, probabil în acest moment nu ai acces la serverul Youtube la care te conectezi, probabil este ceva temporal și se va rezolva în câteva minute.
      În al doilea caz este vorba despre playerul Adobe Flash Player, probabil nu îl ai instalat.
      Problema se rezolvă instalând acest player pentru Mozilla.
      Mai mult de atât nu pot să te ajut, pentru că comentariul tău e foarte scurt și nu dă nici un detaliu nimic, trebui și tu să detaliezi problema un pic.
      Dacă apărea vreun mesaj de eroare, ar fi fost perfect dacă l-ai fi pus aici.
      Iar în acest moment ultima versiune oficială și stabilă Mozilla este Mozilla 20!

      Ștergere
  30. Bună!
    Mă chinui de vreo jumătate de oră să descarc și să instalez Mozilla.
    L-am dezinstalat pentru că nu mai funcționa cum trebuie și nu mai reușesc să-l instalez.
    Îl pot descarca, însă ori de câte ori dau „Run” îmi apare o fereastră cu următoarele:
    „You may not have the necessary permission to use all the features of the program you are about to run.
    You may run this program as a different user or continue to run the program as the current user.”
    Și dacă dau „as the current user” nu-mi merge iar la varianta a 2a nu știu ce user și parolă să pun! :(((
    Mă puteți ajuta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Clic dreapta pe installer, după ce l-ai descărcat și alege „Run as administrator”!
      Sau loghează-te pe pc ca administrator!

      Ștergere
  31. Nu reușesc să instalez Mozilla!
    Vă rog frumos ajutor!
    Am descărcat programul Mozilla și după 5 ore, când am vrut să intru pe un site mi-a dat eroare!
    O țin așa de 2 zile!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mozilla firefox instalare!
      Încearcă cu o reinstalare a programului Mozilla firefox, iar în caz că nu ai instalat ultima versiune - ultima versiune Mozilla firefox este acum 19 - descarcă ultima versiune Mozilla de pe pagina web oficială și instalează-o.
      Dacă din contra ai ultima versiune de Mozilla, revină cu un mesaj în care să scrii și mesajul de eroare pe care ți-l arată și cu mai multe date despre calculatorul tău: sistem de operare, memorie, procesor etc.!

      Ștergere
    2. Scuze, am vrut să zic că ultima versiune Mozilla este Mozilla Firefox 20 în acest moment!

      Ștergere
  32. Problemă instalare Mozilla în Windows 7
    Ei, bine, eu am tot trimis mesajul meu de eroare la Mozilla, dar încă nici o schimbare.
    Eu utilizez Windows 7 professional și nu am reușit deloc sa deschid Firefox-ul!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mozilla Firefox soluții instalare
      Eu tot Windows 7 folosesc, pe un calculator am Windows 7 home premium și pe unul am Windows 7 enterprise și pe ambele am instalat Mozilla Firefox.
      Nu am probleme cu Mozilla Firefox pe nici un calculator.
      Deci, normal nici tu nu ar trebui să ai probleme cu acest program.
      Ar fi bine dacă ai lăsa și aici mesajul de eroare pe care zici că l-ai trimis celor de la Mozilla Firefox.
      Poate așa reușesc să te ajut mai mult.
      Nu știu ce configurație ai tu la calculator, din acest motiv, ce pot eu recomanda acum este:
      1. dezinstalează versiunea de Mozilla Firefox pe care o ai instalată;
      2. descarcă ultima versiune de Mozilla Firefox de pe pagina web oficială a programului - așa ai garanția că descarci o versiune oficială și nu una modificată;
      3. salvează fișierul cu installer-ul de la Mozilla pe desktop, așa este mai ușor de găsit;
      4. o dată instalatorul Mozilla Firefox descărcat, clic dreapta pe el și alege opțiunea rulează ca administrator;
      5. de aici urmezi pașii indicați de installer-ul Mozilla Firefox.
      Normal ar trebui să se instaleze și să funcționeze bine.
      Verifică de asemeni dacă antivirusul nu blochează programul.
      Dacă poți și ai timp lasă un mesaj în care să spui toți pașii pe care i-ai făcut atunci când ai instalat Mozilla Firefox.
      Poate în felul ăsta găsim unde este problema.

      Ștergere
  33. Mozilla Firefox probleme bara de instrumente
    Dacă a fost ștearsă bara de instrumente, cum o pot readuce?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mozilla Firefox soluții afișare bara de instrumente
      La care bară de instrumente te referi?
      Cea a programului sau o bară descărcată de tine, cum ar fi spre exemplu bara google?
      Dacă este vorba despre vreuna din barele de instrumente folosite și instalate direct cu programul Mozilla Firefox, atunci e foarte simplu de rezolvat problema.
      Dai clic dreapta pe bara de meniu și de acolo alegi barele care dorești să apară, dacă bara de meniu nu apare, apeși pe săgeata din colțul stânga sus, unde scrie Firefox și apoi pe opțiuni și alegi de acolo barele.
      De asemeni se poate personaliza de acolo, totul.
      Dacă este vorba de altă bară instalată de tine separat, ca de exemplu bara de la google, la fel este foarte simplu de rezolvat.
      Dacă nu ai dezinstalat-o mergi la Instrumente »» Complemente și o abilitezi.
      Dacă asta pare complicat, problema se rezolvă reinstalând respectiva bară.

      Ștergere
  34. Bună seara,
    De ceva vreme orice descarc, în fereastra de descărcare pe Mozilla apare în dreptul respectivei descărcări un cesuleț și scrie descărcare anulată, dacă dau un clic pe ea își reia descărcarea, se descarcă iar la final când vreau să o deschid în dreptul ei apare scrisul pe un fond gri, nu negru și nu merge să deschid respectiva descărcare, deci nu pot deschide dosarul (și nici în dosarul unde trebuie descărcat nu apare), ce trebuie să fac?
    Mulțumesc.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dezinstalează complet browserul, eliminând toate fișierele create de Mozilla și intrările din regiștri, restart la PC, apoi descarci ultima versiune de pe site-ul oficial și reinstalezi programul!

      Ștergere
  35. Nu pot dezinstala Mozilla
    Cum dezinstalez și eu Mozilla că nu merge, am nevoie de ajutor că nu mă descurc deloc.
    Mulțumesc de ajutor!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mozilla Firefox se dezinstalează ca majoritatea programelor pentru calculator.
      Dezinstalarea este simplă și intuitivă.
      Pentru a dezinstala Mozilla Firefox trebuie să urmezi pașii de mai jos.
      Cum programul Mozilla Firefox, la instalare nu instalează și un program pentru dezinstalare vom folosi uninstaller-ul oferit de Windows:
      Start »» Panel de control »» Programe »» Dezinstalare Programe »» clic dreapta pe Mozilla Firefox alegi dezinstalare.

      Ștergere
    2. Nu se poate dezinstala Mozilla Firefox din panoul de control
      Problema este că folosind această metodă nu reușesc să dezinstalez Mozilla Firefox.
      Nu știu ce să mai încerc!

      Ștergere
    3. Dezinstalare completă de Mozilla Firefox
      Dacă ai o versiune mai veche de Mozilla Firefox sau chiar și pentru ultima versiune de Mozilla Firefox eu recomand să reinstalezi programul.
      Să descarci întâi ultima versiune de pagina web oficială a Mozilla Firefox o reinstalezi pentru a rescrie toate fișierele și apoi folosind metoda de mai sus dezinstalezi din nou programul.
      De asemeni, după dezinstalare sau și dacă nu se dezinstalează Mozilla Firefox mergi în:
      My Computer »» Program files »» și ștergi folderul Mozilla Firefox.

      Ștergere
  36. Cum restaurez Mozilla
    Cum pot readuce Mozilla la starea inițială dacă mi-a dispărut tot, bara de instrumente, bara pentru link-uri ce mai... tot, pagina este goală, inclusiv și unde scrie setări file tot!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Restaurare Mozilla
      Cea mai simplă și mai rapidă metodă este să reinstalezi Mozilla.
      Altă metodă ar mai fi o restaurare a Windows-ului la o dată anterioară.

      Ștergere
  37. Problemă deschidere pagină de start Mozilla
    Bună ziua,
    Vreau să spun și eu că am tot Windows 7 profesional și nu reușesc să deschid pagina de start a Mozilei, îmi apare de fiecare dată pagina de pe care am vrut să-l descarc.
    Și mai am o problemă pe care nu știu unde să o reclam, nu pot trimite email de pe adresa mea.
    Îmi puteți spune vă rog de ce și cum să rezolv această problemă?
    Vă mulțumesc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mozilla - soluții
      Cam confuză întrebarea ta, greu de înțeles!
      Tu când spui că nu poți deschide pagina de start la care pagină te referi?
      La asta www.mozilla.com/ro/ sau la asta www.mozilla.com/en/.
      Paginile de mai sus sunt paginile de start oficiale de la Mozilla una pentru limba română și una pentru engleză, e în funcție de limba browser-ului pe care îl ai tu instalat, vei fi redirecționat în funcție de limba folosită!
      Iar la problema cu email-ul la fel nu am înțeles-o deloc, ce faci mai exact când vrei să trimiți email și nu poți?
      Pentru a reclama această problemă, pur și simplu intri în contul tău de email și de acolo te pui în contact cu cei care îți oferă contul.

      Ștergere
    2. Pagina de start poate fi foarte simplu configurată, mergi la „Opțiuni” apeși pe tabul „General” și acolo la „Pagina de start” pui pagina pe care dorești tu ca browserul să o deschidă atunci când se deschide!

      Ștergere
  38. Mozilla probleme de actualizare - Nu pot actualiza Mozilla
    Mă numesc Nelu,
    Din decembrie 2009 am instalat Mozilla firefox, ultima versiune a fost 3.610.
    La versiunea 3.611 nu s-a finalizat instalarea, la fel și la versiunea 3.612, mi se cere să închid și să deschid calculatorul pentru finalizarea unei actualizări mai vechi.
    Dar tot nu se finalizează instalarea ultimei versiuni Mozilla firefox.
    Ce trebuie să fac?
    Am procesor AMD Athlon(tm) XP 2600+ cu memorie de 497MB, sistem de operare Windows XP profesional 32 bit.
    Rog răspuns urgent cu mulțumiri!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu recomand să dezinstalezi întâi complet, Mozilla de pe calculator, apoi descarci de pe site-ul oficial ultima versiunea pe care să o instalezi.

      Dezinstalarea completă a programului Mozilla Firefox
      Pentru a dezinstala Mozilla Firefox există mai multe posibilități:
      1. folosirea programul de dezinstalare de la Windows: Start » Panou de control » Dezinstalare programe » Mozilla Firefox » Dezinstalare.
      2. utilizarea programul de dezinstalare furnizat de autorul acestui software: Start » Toate programele » Mozilla Firefox » Dezinstalare / Uninstall / Uninstaller.
      3. utilizarea unui program de dezinstalare universal / universal uninstaller.
      La sfârșit elimini toate fișierele create de programul Mozilla Firefox și intrările din regiștri de Windows create de Mozilla Firefox după restartezi calculatorul.
      Pentru a elimina intrările din regiștri de Windows urmezi pașii:
      Start - Toate programele - Accesorii - Run / Execută - scrii „regedit” și dai ok.
      Se va deschide o fereastră nouă cu editorul de regiștri, aici intri în: HKEY_CURRENT_USERSoftware și elimini folderul Mozilla Firefox.
      Faci același lucru și în:
      HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARE
      HKEY_USERS.DEFAULTSoftware.

      Instalarea programului Mozilla Firefox
      Pasul 1: descărcarea programului de pe pagina web oficială.
      Pentru a descărca de pe pagina web oficială intră aici.
      Pasul 2: la terminarea descărcării se execută fișierul descărcat.
      Pasul 3: se urmează instrucțiunile din programul de instalare / installer.
      De asemeni se acceptă termenii și condițiile de utilizare.
      Pasul 4: Instalarea este terminată când apare mesajul de instalare terminată!

      Ștergere
  39. Mi-a dispărut folderul Mozilla Firefox și vreau să-l instalez iarăși, vă rog ajutați-mă.
    Mulțumesc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doresc să instalez Mozilla firefox, ajutați-mă!

      Ștergere
    2. Ai încercat ceva să faci pentru a instala programul?
      Ce ai făcut?
      Un pic mai sus unde spune cum se instalează ai citit?
      Ai respectat pașii descriși acolo?
      Poți spune cum ți-a dispărut folderul Mozilla Firefox, sau mai bine zis la ce folder te referi?
      Te referi la browserul Mozilla sau la un folder numit așa?
      Nu crezi că ar fi trebuit să fi detaliat un pic să înțelegem și noi unde este problema?
      Pentru că dacă doar vrei să instalezi, acest lucru este foarte simplu, doar trebuie să citește cu atenție ce scrie un pic mai sus!

      Ștergere
  40. Am nevoie de ajutor - Cum dau înapoi în Mozilla Firefox?
    Nu știu cum să dau back dacă intru pe o pagină și vreau să mă întorc la cea de dinainte.
    Aștept răspuns.
    Mulțumesc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Folosind butonul back din Mozilla Firefox!
      Foarte simplu, te uiți sus în colțul din stânga și vei observa o săgeată într-un cerc albastru ce arată spre stânga, apeși acolo și mergi înapoi, iar săgeata mică spre dreapta înseamnă înainte.
      De asemeni poți folosi butonul back de pe tastatură cel care este folosit pentru a șterge - spre stânga!

      Ștergere
    2. Problemă soluționată!
      Îmi pare rău dar nu găsesc săgeata, însă ajută tasta backspace.
      Mersi!

      Ștergere
    3. Buton back în Mozilla Firefox
      Bun, nu este chiar o săgeată este mai mult un indicator - un cerc cu semnul "<" în interior - acesta este de culoare albastru atunci când este activ sau gri dacă nu este activ.
      În mod normal acest indicator ar trebui să apară, dacă ai ultima versiune instalată.
      În caz de nu ai ultima versiune, descarcă și instalează ultima versiune.
      Este posibil de asemeni să fi dezactivat tu ceva, pentru asta intră la vizualizare și bifează toate barele de acolo.
      De asemeni mai este o posibilitate simplă de dat înapoi: Istoric »» Înapoi.
      Totul e valabil doar pentru ultima versiune de Mozilla Firefox, din acest moment.

      Ștergere
  41. De ce nu mă pot conecta?
    De ce nu pot să accesez următorul site: FRIENDSCOUTH 24.at.
    Îmi scrie că Firefox nu se poate conecta la acest site!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mozilla Firefox - soluții conectare
      Asigură-te că site-ul respectiv nu are probleme și este online.
      Ținând cont că ai putut intra pe site-ul nostru, problema nu este la tine, sigur site-ul respectiv are probleme de conexiune, sau blochează accesare de pe browser-ul Mozilla Firefox.
      Probează și cu alt browser, să vezi dacă te poți conecta!

      Ștergere
  42. În bara de comanda Mozilla Firefox sau Pale Moon care este asemenea lui Mozilla am acel câmp în care sunt motoarele de căutare pentru căutare rapida (Google, Yahoo, Bing, duckduckGo s.a.m.d).
    De o vreme dacă încerc să caut cu motorul google de acolo îmi returnează o fereastra cu o avertizare:
    „The connection was interrupted
    The connection to www.google.com was interrupted while the page was loading.
    The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
    If you are unable to load any pages, check your computer's network connection.
    If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Pale Moon is permitted to access the Web.”

    Cu alte motoare îmi caută dar sunt mai puțin obișnuite pentru mine!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu o dezinstalare completă și apoi o reinstalare ai încercat?

      Ștergere
  43. Probleme cu sopcast - Cum configurez programul?
    Nu reușesc să configurez Mozilla să recunoască plugin-ul Sopcast ca să pot viziona programe TV online.
    Mă poate ajuta cineva?
    Mulțumesc anticipat.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mozilla Firefox - soluții
      Instalează pluginul atunci când Mozilla Firefox îți indică acest lucru, nu trebuie să configurezi nimic special, după repornești browser-ul și ar trebui să funcționeze!
      Pentru programul SopCast, avem o pagină special creată unde poți găsi soluții la problemele și nedumeririle tale și unde poți pune orice tip de întrebare legată de program!
      Pentru a ajunge pe această pagină intră aici: Soluții SopCast.

      Ștergere
  44. Nu mai pot să deschid Mozilla deloc.
    Îmi apare următorul mesaj:

    „Firefox has stopped working
    Check online
    Close the program

    Problem signature:
    Problem Event Name: APPCRASH
    Application Name: firefox.exe
    Application Version: 22.0.0.4917
    Application Timestamp: 51c06b1b
    Fault Module Name: ntdll.dll
    Fault Module Version: 6.1.7601.17725
    Fault Module Timestamp: 4ec49b60
    Exception Code: c0000005
    Exception Offset: 00058402
    OS Version: 6.1.7601.2.1.0.256.1
    Locale ID: 1048
    Additional Information 1: e8ad
    Additional Information 2: e8adce1c2b9e7be834b4063ac3c53863
    Additional Information 3: e8ad
    Additional Information 4: e8adce1c2b9e7be834b4063ac3c53863

    Read our privacy statement online:
    Http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0409

    If the online privacy statement is not available, please read our privacy statement offline:
    C:Windowssystem32en-USerofflps.txt

    L-am dezinstalat, l-am instalat din nou de „n” ori și aceeași problemă.
    Mă poate ajuta cineva?
    Vă mulțumesc anticipat”

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce sistem de operare ai, mai bine zis, sistemul tău este original și actualizat la zi?
      Dacă da, dezinstalarea programului Mozilla cum a fost făcută?
      Cum este indicat în unele comentarii anterioare?
      Adică ai făcut o dezinstalare completă?

      Ștergere
  45. Am ales ca pagină de start google (tools - options - general - home page - Google.ro).
    Nu-mi păstrează pagina de start!
    Când redeschid Mozilla apare ca pagina de start Mozilla firefox start page.
    Am făcut și dezinstalarea completă, dar același rezultat.
    Cum procedez ca Mozilla să-și păstreze ca pagina de start google?
    Am Windows 7!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai selectat și „Arată pagina mea de start” în „Când Firefox pornește”?

      Ștergere
    2. Mulțumesc, așa am rezolvat și eu o problemă!

      Ștergere
  46. Răspunsuri
    1. La care link te referi?
      La cel de descărcare? Dacă citești atent comentariile puse de Lavinia vei găsi și un link de descărcare, dacă nu te descurci cu cel din descriere!
      Trebuie doar să citești, cu atenție, nu să aștepți să o facă altul pentru tine!

      Ștergere
    2. Mozilla Firefox merge ca lumea!

      Ștergere
    3. Dacă spui tu, dat totuși te rog lasă mișto-urile pentru alte locuri, nu voi mai publica comentariile tale dacă vor continua pe această linie!

      Ștergere
  47. Am instalat Mozilla firefox 28.0 (ultima versiunea de pe site-ul Mozilla) și nu pot adăuga nici suplimente nici extensii.
    Primesc la încercarea de download un mesaj în engleză care precizează că există o eroare la încercarea de download.
    Până acum la versiunea anterioară nu am avut probleme la instalarea extensiilor și „add-on-urilor”.
    Ce e asta, știe cineva?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil respectivele extensii nu sunt compatibile cu ultima versiune, așteaptă câteva zile și reîncearcă, sau mai bine fă o dezinstalare completă elimină tot și apoi reinstalează!

      Ștergere
  48. Salutare!
    Am Mozilla Firefox ultima versiune instalată în limba română.
    Cum setez browser-ul în limba engleza fără a-l dezinstala (știam că în trecut se putea face acest lucru, dar acum nu-l mai găsesc)?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă nu vrei să reinstalezi, cum programul nu are pachetul pentru limba engleză instalat, trebui să instalezi cel puțin pachetul pentru limba engleză!

      Ștergere
  49. Bună mă numesc: FELIX și sunt din Hunedoara și am o mică problemă la calculator.
    Bineînțeles dacă mă puteți ajuta și pe mine în această problemă că nu vrea nici cum să mi se instaleze Mozilla firefox oare de ce?
    Vă mulțumesc anticipat și cu multă stima FELIX!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Detaliază!
      Dă și tu ceva detalii despre sistemul tău, cum vrei să te ajutăm dacă nu spui nimic!
      Spune ce sistem ai, dacă este actualizat la zi și descrie pas cu pas tot ce faci atunci când încerci să instalezi!

      Ștergere
  50. Bună ziua, folosesc Firefox 33 pe XP și de câtva timp (2-3 săptămâni), apare o bară jos, care spune: „A intervenit o eroare în timpul sincronizării: Eroare necunoscută. Se va încerca din nou sincronizarea. [Sincronizează acum]”.
    Am dezinstalat / instalat Firefox de 2 ori, și la fel. Această eroare apare de câte ori dau sincronizare, sau când se sincronizează automat, este foarte neplăcut.
    Sper că puteți să mă ajutați!
    Mulțumesc anticipat!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creează alt cont și probează cu un cont nou, poate e vreo problemul cu contul tău.

      Ștergere
    2. Mulțumesc, am rezolvat!

      Ștergere

Dacă ai probleme cu acest program și ai nevoie de ajutor, lasă aici mai jos un mesaj la comentarii.
Putem să te ajutăm cu:
* de unde și cum se descarcă programul
* cum se instalează programul
* cum se folosește programul
* și multe alte probleme ce pot apărea în instalarea sau folosirea acestui program.
În cazul în care când apeși "Postați un comentariu" apare următorul mesaj de eroare "Cererea dvs. nu poate fi procesată. Vă rugăm să încercați din nou.", nu e nici o problemă doar mai apasă încă o data butonul "Postați un comentariu" sau de câte ori este nevoie de obicei problema se rezolvă din a doua încercare.
La fel dacă apare și o liniuță roșie, apasă pe butonul de postare până vezi că mesajul s-a publicat.
De regulă această problemă apare cu browser-ul web Internet Explorer, folosind Mozilla sau Google Chrome această problemă apare foarte rar.
Ne rezervăm dreptul de a a publica sau nu publica un comentariu, toate mesajele scrise incorect sau cu greșeli gramaticale sau scrise fără diacritice vor fi modificate.
Mesajele care nu au legătură cu subiectul acestei pagini, arată lipsă de respect și sunt nesimțite vor fi eliminate.
De asemeni recomandăm să alegeți un nume / nick, tuturor mesajelor trimise ca anonim li se va adăuga un nick aleatoriu.
Nick-ul trebuie să fie un nume de persoană existent în dicționarul limbii române.